PROMOCJA
SimLock w Szczecinie
już od 15zł !!!
DANE KONTAKTOWE
OIOM-SERWIS
Al. Piastów 63
70-325 Szczecin
CZYNNE:
Po - Pt: 10-18
Sobota: 10-14
tel: +48 883 421 190 (Play)
Dane kontaktowe pobrać można jako wizytówkę vCard poprzez kod QR.
I. Postanowienia ogólne.
1. Niniejsze Ogólne Warunki Zlecenia Naprawy stanowią integralną część umowy zlecenia naprawy, zawieranej pomiędzy Klientem a Serwisem.
2. Klient wyraża zgodę na gromadzenie oraz przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu naprawy/przeglądu w ramach realizacji zlecenia, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
3. Regulamin dostępny jest w siedzibie firmy OIOM-SEWIS oraz na stronie Internetowej www.oiom-serwis.pl
4. Siedziba serwisu znajduje się w Szczecinie przy Alei Piastów 63a.
5. Dane kontaktowe do serwisu:
- e-mail
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
- Strona Internetowa www.oiom-serwis.pl
- telefon 883 421 190
II. Przyjęcie sprzętu.
1. Przyjęcie zlecenia następuje na podstawie pisemnego potwierdzenia przyjęcia sprzętu do serwisu, sporządzanego w dwóch egzemplarzach, po jednym dla Klienta i Serwisu.
2. Potwierdzenie przyjęcia sprzętu do serwisu zawiera:
- numer zlecenia,
- przewidywany koszt naprawy,
- przewidywaną datę zakończenia naprawy,
- dane kontaktowe Serwisu,
- nazwisko oraz imię Klienta,
- dane kontaktowe Klienta,
- model oraz numer seryjny sprzętu,
- opis usterki.
3. Na podstawie opisu usterki podanego przez Klienta Serwis wyceni usługę. Na tej samej podstawie ustalona zostanie przewidywana data zakończenia naprawy.
4. Osoba przyjmująca sprzęt do serwisu zobowiązana jest do złożenia podpisu na potwierdzeniu przyjęcia sprzętu do serwisu.
5. Klient, składając podpis na potwierdzeniu przyjęcia sprzętu do serwisu, potwierdza zapoznanie się z niniejszym regulaminem oraz akceptuje go wraz z warunkami przeprowadzenia serwisu dla pozostawionego sprzętu.
6. Klient przy zawieraniu umowy zlecenia naprawy może zastrzec, iż rozszerzenie zlecenia wymaga jego pisemnej zgody, (taka adnotacja musi znaleźć się na potwierdzeniu przyjęcia sprzętu do serwisu) wówczas w razie konieczności rozszerzenia zlecenia niezbędna jest osobista wizyta Klienta w Serwisie.
7. W uzasadnionych wypadkach, w szczególności w razie zlecenia o znacznej wartości, wykonanie naprawy może zostać uzależnione od uiszczenia przez Klienta zadatku na poczet robocizny lub części. Postanowienie stosuje się odpowiednio w razie rozszerzenia Zlecenia.
8. Klient w momencie oddawania sprzętu do serwisu ma prawo żądać okazania i zwrotu wymienionych części, taka adnotacja musi znaleźć się na potwierdzeniu przyjęcia sprzętu do serwisu. W przeciwnym razie uszkodzone części zostaną poddane utylizacji, z tego tytułu nie przysługuje Klientowi odszkodowanie.
III. Wykonanie zlecenia serwisowego
1. Serwis zobowiązany jest do ukończenia naprawy w czasie, jaki został ustalony w chwili przyjęcia sprzętu do serwisu.
2. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za zwłokę w realizacji zlecenie wynikającą z czynników zewnętrznych (choroba, klęska żywiołowa, awaria sprzętu, brak dostępności części... itp).
3. Jeżeli w toku wykonywania usługi okaże się niezbędne przeprowadzenie prac bądź wymiana części nie ujętych w Zleceniu, to:
- Klient jest niezwłocznie informowany o tym telefonicznie z podaniem zakresu prac, orientacyjnych kosztów robocizny i części zamiennych oraz przypuszczalną datą zakończenia prac,
- telefoniczna akceptacja Klienta jest równoznaczna z rozszerzeniem zlecenia.
4. Klient może osobiście bądź telefonicznie sprawdzić przebieg naprawy.
5. Sprzęt zostanie sprawdzony jedynie pod kątem usterki jaką zgłosił Klient.
6. Naprawa do ustalonej kwoty jest wykonywana bez konsultacji z Klientem. Klient rezygnując z naprawy zobowiązuje się ponieść koszt ekspertyzy w wysokości 30zł brutto.
7. Serwis zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zlecenia bez podania przyczyny. W takim przypadku klient nie jest obciążany żadnymi kosztami związanymi z przebiegiem zlecenia.
8. Na życzenie Klienta serwis wykona dokumentację zdjęciową wykonanej naprawy.
IV. Wydanie sprzętu z serwisu.
1. Odbiór sprzętu nastąpi na podstawie potwierdzenia przyjęcia sprzętu do serwisu, zwróconego do serwisu.
2. Jeżeli sprzęt nie zostanie odebrany w ciągu 30 dni od przewidywanej daty odbioru, to:
- za każdy dodatkowy dzień składowania urządzenia zostanie naliczona opłata w wysokości 1 zł netto+VAT.
- po upływie 3 miesięcy od daty wyznaczonego odbioru sprzęt nieodebrany podlega przepadkowi i jest uznawany jako porzucony przez właściciela (w rozumieniu art. 180 Kodeksu Cywilnego, oraz na podstawie art. 181 Kodeksu Cywilnego), a serwis nabywa własność sprzętu przez jego objęcie w posiadanie samoistne. Klientowi nie przysługuje odszkodowanie z tego tytułu.
3. W przypadku zagubienia lub zniszczenia potwierdzenia przyjęcia sprzętu do serwisu:
- Klient winien podać nazwę producenta, model sprzętu oraz dane osoby pozostawiającej go w serwisie,
- Serwis może wydać sprzęt dopiero po wylegitymowaniu Klienta,
- Klient musi złożyć pisemne potwierdzenie odebrania sprzętu.
4. Przed wydaniem sprzętu Klient jest informowany o zakresie naprawy i wymienionych częściach.
5. Wydanie sprzętu następuje po całkowitym uiszczeniu zapłaty za usługę i części.
6. Na życzenie Klienta Serwis ma obowiązek wystawić kartę naprawy.
V. Gwarancja oraz wyłączenie odpowiedzialności.
1. Serwis udziela gwarancji na wykonane usługi i wymienione części.
2. Okres gwarancji wynosi 3 miesiące.
3. Jeżeli producent części zamiennych udziela samodzielnej rozszerzonej gwarancji, zastępuje ona gwarancję Serwisu, o czym Klient jest każdorazowo informowany.
4. Za dane pozostawione w urządzeniu oraz na nośnikach Serwis nie odpowiada.
5. Gwarancją nie są objęte części dostarczone przez Klienta.
6. Serwis gwarantuje, że usługa została wykonana z wysoką jakością, a użyte części są wolne od wad ukrytych; w przeciwnym razie, w okresie trwania gwarancji, Serwis zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwych elementów na nowe i pozbawione wad.
7. Gwarancja nie obejmuje zwykłych czynności regulacyjnych, konfiguracyjnych oraz zwykłego zużycia oraz materiałów eksploatacyjnych.
8. Gwarancja jest wyłączona w razie niewłaściwej eksploatacji sprzętu oraz w razie szkody powstałej z winy Klienta bądź osób trzecich.
9. Serwis wykona naprawę gwarancyjną pod warunkiem zgłoszenia wady w okresie gwarancji, niezwłocznie po jej wykryciu przez Klienta.
10. Serwis zastrzega sobie prawo weryfikacji zgłoszenia naprawy gwarancyjnej, w tym z udziałem rzeczoznawcy.
VI. Pozostałe postanowienia
1. W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
2. Spory wynikłe z umowy zlecenia naprawy rozstrzygane są w pierwszej kolejności w drodze negocjacji, a w razie niemożności polubownego zakończenia sporu przed Sądem właściwym dla siedziby Serwisu.
3. Serwis ponosi odpowiedzialność za szkodę spowodowaną przez pracowników Serwisu wynikłą z rażącego niedbalstwa.
4. Odpowiedzialność Serwisu, w szczególności obejmująca koszty przestoju, sprzętu zastępczego, szkód w mieniu osób trzecich, szkód na osobie jest wyłączona.
5. Zmiana zasad określonych w niniejszych Warunkach Ogólnych wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.