PROMOCJA
SimLock w Szczecinie
ju¿ od 15z³ !!!
DANE KONTAKTOWE
OIOM-SERWIS
Al. Piastów 63
70-325 Szczecin
CZYNNE:
Po - Pt: 10-18
Sobota: 10-14
tel: +48 883 421 190 (Play)
Dane kontaktowe pobraæ mo¿na jako wizytówkê vCard poprzez kod QR.
I. Postanowienia ogólne.
1. Niniejsze Ogólne Warunki Zlecenia Naprawy stanowi± integraln± czê¶æ umowy zlecenia naprawy, zawieranej pomiêdzy Klientem a Serwisem.
2. Klient wyra¿a zgodê na gromadzenie oraz przetwarzanie danych osobowych zawartych w zg³oszeniu naprawy/przegl±du w ramach realizacji zlecenia, zgodnie z ustaw± z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z pó¼n. zm.).
3. Regulamin dostêpny jest w siedzibie firmy OIOM-SEWIS oraz na stronie Internetowej www.oiom-serwis.pl
4. Siedziba serwisu znajduje siê w Szczecinie przy Alei Piastów 63a.
5. Dane kontaktowe do serwisu:
- e-mail
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
- Strona Internetowa www.oiom-serwis.pl
- telefon 883 421 190
II. Przyjêcie sprzêtu.
1. Przyjêcie zlecenia nastêpuje na podstawie pisemnego potwierdzenia przyjêcia sprzêtu do serwisu, sporz±dzanego w dwóch egzemplarzach, po jednym dla Klienta i Serwisu.
2. Potwierdzenie przyjêcia sprzêtu do serwisu zawiera:
- numer zlecenia,
- przewidywany koszt naprawy,
- przewidywan± datê zakoñczenia naprawy,
- dane kontaktowe Serwisu,
- nazwisko oraz imiê Klienta,
- dane kontaktowe Klienta,
- model oraz numer seryjny sprzêtu,
- opis usterki.
3. Na podstawie opisu usterki podanego przez Klienta Serwis wyceni us³ugê. Na tej samej podstawie ustalona zostanie przewidywana data zakoñczenia naprawy.
4. Osoba przyjmuj±ca sprzêt do serwisu zobowi±zana jest do z³o¿enia podpisu na potwierdzeniu przyjêcia sprzêtu do serwisu.
5. Klient, sk³adaj±c podpis na potwierdzeniu przyjêcia sprzêtu do serwisu, potwierdza zapoznanie siê z niniejszym regulaminem oraz akceptuje go wraz z warunkami przeprowadzenia serwisu dla pozostawionego sprzêtu.
6. Klient przy zawieraniu umowy zlecenia naprawy mo¿e zastrzec, i¿ rozszerzenie zlecenia wymaga jego pisemnej zgody, (taka adnotacja musi znale¼æ siê na potwierdzeniu przyjêcia sprzêtu do serwisu) wówczas w razie konieczno¶ci rozszerzenia zlecenia niezbêdna jest osobista wizyta Klienta w Serwisie.
7. W uzasadnionych wypadkach, w szczególno¶ci w razie zlecenia o znacznej warto¶ci, wykonanie naprawy mo¿e zostaæ uzale¿nione od uiszczenia przez Klienta zadatku na poczet robocizny lub czê¶ci. Postanowienie stosuje siê odpowiednio w razie rozszerzenia Zlecenia.
8. Klient w momencie oddawania sprzêtu do serwisu ma prawo ¿±daæ okazania i zwrotu wymienionych czê¶ci, taka adnotacja musi znale¼æ siê na potwierdzeniu przyjêcia sprzêtu do serwisu. W przeciwnym razie uszkodzone czê¶ci zostan± poddane utylizacji, z tego tytu³u nie przys³uguje Klientowi odszkodowanie.
III. Wykonanie zlecenia serwisowego
1. Serwis zobowi±zany jest do ukoñczenia naprawy w czasie, jaki zosta³ ustalony w chwili przyjêcia sprzêtu do serwisu.
2. Serwis nie ponosi odpowiedzialno¶ci za zw³okê w realizacji zlecenie wynikaj±c± z czynników zewnêtrznych (choroba, klêska ¿ywio³owa, awaria sprzêtu, brak dostêpno¶ci czê¶ci... itp).
3. Je¿eli w toku wykonywania us³ugi oka¿e siê niezbêdne przeprowadzenie prac b±d¼ wymiana czê¶ci nie ujêtych w Zleceniu, to:
- Klient jest niezw³ocznie informowany o tym telefonicznie z podaniem zakresu prac, orientacyjnych kosztów robocizny i czê¶ci zamiennych oraz przypuszczaln± dat± zakoñczenia prac,
- telefoniczna akceptacja Klienta jest równoznaczna z rozszerzeniem zlecenia.
4. Klient mo¿e osobi¶cie b±d¼ telefonicznie sprawdziæ przebieg naprawy.
5. Sprzêt zostanie sprawdzony jedynie pod k±tem usterki jak± zg³osi³ Klient.
6. Naprawa do ustalonej kwoty jest wykonywana bez konsultacji z Klientem. Klient rezygnuj±c z naprawy zobowi±zuje siê ponie¶æ koszt ekspertyzy w wysoko¶ci 30z³ brutto.
7. Serwis zastrzega sobie prawo do odst±pienia od zlecenia bez podania przyczyny. W takim przypadku klient nie jest obci±¿any ¿adnymi kosztami zwi±zanymi z przebiegiem zlecenia.
8. Na ¿yczenie Klienta serwis wykona dokumentacjê zdjêciow± wykonanej naprawy.
IV. Wydanie sprzêtu z serwisu.
1. Odbiór sprzêtu nast±pi na podstawie potwierdzenia przyjêcia sprzêtu do serwisu, zwróconego do serwisu.
2. Je¿eli sprzêt nie zostanie odebrany w ci±gu 30 dni od przewidywanej daty odbioru, to:
- za ka¿dy dodatkowy dzieñ sk³adowania urz±dzenia zostanie naliczona op³ata w wysoko¶ci 1 z³ netto+VAT.
- po up³ywie 3 miesiêcy od daty wyznaczonego odbioru sprzêt nieodebrany podlega przepadkowi i jest uznawany jako porzucony przez w³a¶ciciela (w rozumieniu art. 180 Kodeksu Cywilnego, oraz na podstawie art. 181 Kodeksu Cywilnego), a serwis nabywa w³asno¶æ sprzêtu przez jego objêcie w posiadanie samoistne. Klientowi nie przys³uguje odszkodowanie z tego tytu³u.
3. W przypadku zagubienia lub zniszczenia potwierdzenia przyjêcia sprzêtu do serwisu:
- Klient winien podaæ nazwê producenta, model sprzêtu oraz dane osoby pozostawiaj±cej go w serwisie,
- Serwis mo¿e wydaæ sprzêt dopiero po wylegitymowaniu Klienta,
- Klient musi z³o¿yæ pisemne potwierdzenie odebrania sprzêtu.
4. Przed wydaniem sprzêtu Klient jest informowany o zakresie naprawy i wymienionych czê¶ciach.
5. Wydanie sprzêtu nastêpuje po ca³kowitym uiszczeniu zap³aty za us³ugê i czê¶ci.
6. Na ¿yczenie Klienta Serwis ma obowi±zek wystawiæ kartê naprawy.
V. Gwarancja oraz wy³±czenie odpowiedzialno¶ci.
1. Serwis udziela gwarancji na wykonane us³ugi i wymienione czê¶ci.
2. Okres gwarancji wynosi 3 miesi±ce.
3. Je¿eli producent czê¶ci zamiennych udziela samodzielnej rozszerzonej gwarancji, zastêpuje ona gwarancjê Serwisu, o czym Klient jest ka¿dorazowo informowany.
4. Za dane pozostawione w urz±dzeniu oraz na no¶nikach Serwis nie odpowiada.
5. Gwarancj± nie s± objête czê¶ci dostarczone przez Klienta.
6. Serwis gwarantuje, ¿e us³uga zosta³a wykonana z wysok± jako¶ci±, a u¿yte czê¶ci s± wolne od wad ukrytych; w przeciwnym razie, w okresie trwania gwarancji, Serwis zobowi±zany jest do niezw³ocznej wymiany wadliwych elementów na nowe i pozbawione wad.
7. Gwarancja nie obejmuje zwyk³ych czynno¶ci regulacyjnych, konfiguracyjnych oraz zwyk³ego zu¿ycia oraz materia³ów eksploatacyjnych.
8. Gwarancja jest wy³±czona w razie niew³a¶ciwej eksploatacji sprzêtu oraz w razie szkody powsta³ej z winy Klienta b±d¼ osób trzecich.
9. Serwis wykona naprawê gwarancyjn± pod warunkiem zg³oszenia wady w okresie gwarancji, niezw³ocznie po jej wykryciu przez Klienta.
10. Serwis zastrzega sobie prawo weryfikacji zg³oszenia naprawy gwarancyjnej, w tym z udzia³em rzeczoznawcy.
VI. Pozosta³e postanowienia
1. W sprawach nieuregulowanych stosuje siê przepisy Kodeksu cywilnego.
2. Spory wynik³e z umowy zlecenia naprawy rozstrzygane s± w pierwszej kolejno¶ci w drodze negocjacji, a w razie niemo¿no¶ci polubownego zakoñczenia sporu przed S±dem w³a¶ciwym dla siedziby Serwisu.
3. Serwis ponosi odpowiedzialno¶æ za szkodê spowodowan± przez pracowników Serwisu wynik³± z ra¿±cego niedbalstwa.
4. Odpowiedzialno¶æ Serwisu, w szczególno¶ci obejmuj±ca koszty przestoju, sprzêtu zastêpczego, szkód w mieniu osób trzecich, szkód na osobie jest wy³±czona.
5. Zmiana zasad okre¶lonych w niniejszych Warunkach Ogólnych wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.